Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

Söndag!!!!

Av Love AIK-aren - 24 maj 2009 08:37

Idag söndag vad ska jag göra vi trodde att jag hade fotboll men det har jag inte.Nu slappar jag hemma och tittar på tv och bloggar lite.Men pappa sa igår att jag skulle ha träning inför mini marathon nästa vecka två veckor innan skolan slutar vi slutar den 11 juni.Ja mini marathon är ju nästa vecka så vi tränar den idag vi ska börja springa från östermalms ip sen springer vi 2140 m och går inn i mål på stadion bugårdens arena.Ja när man springer mini marathon nästa vecka är det vätske paus man stannar inte men man dricker medans man springer men man förlorar många placeringar för man måste också slänga glasen i papperskorgen och jag orkar inte leta efter nån.Måns som är snabbast i min klass kommer att vara där men jag är också ett stort motstånd.Mini marathon är den 31 maj samma dag som stora marathon som är riktigt långt.Min brorsa gråter nu för att han är väldigt rädd för spindlar och vi har en lotsas spindel som om man trycker på den så kommer det út ägg den kan var rätt läskig.Vi ska fixa lite i trädgården idag.Åka till Gamla stan och gå mellan dom små gångarna där människor kastede bajs och kiss i förrr i tiden.Min syrra Thea vill åka till australien för att hon såg en känguru som boxades igår. Kängurun vann när dom boxades han gjorde en knock out med benet den sparkede.Tjao

/Love AIK-aren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love AIK-aren - 27 augusti 2009 16:07

Gå in på http://www.youtube.com/watch?v=J0no-1tz_x8 äckligt videoklipp med en macka...

Av Love AIK-aren - 27 juli 2009 11:18

Nu heter min brorsa Carl Axel Christer

Av Love AIK-aren - 24 juli 2009 08:34

Jag kommer inte att skriva nagot under sommaren sen kommer skriva allt som har hant efter sommaren igen ni kan titta in 17 augusti. Tjao!...

Av Love AIK-aren - 9 juli 2009 22:19

Jag ska åka 8:00 till Lökholmen vid Sandhamn i morgon jag ska gå i röd grupp det är den svåraste gruppen. Just jag har inte berättat vad det gäller det gäller Segling. Ska bli kul har varigt där två år tidigare. Ska sova måste vara pigg till i morgon...

Av Love AIK-aren - 9 juli 2009 17:16

Wow vilken resa ont i ryggen skriver mer sen.

Presentation

Omröstning

Vad är det finaste killnamnet av de här?
 Jack
 Simon
 Axel
 Emil
 Charlie
 Alex
 Jacob
 Leo
 Max
 Carl
 Adam
 Ivar
 Zack
 Leon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards